2012. június 28., csütörtök

Ilyent még nem láttam....

                                                                                                                            Forrás: internet
Sokáig gondolkodtam, hogy milyen technikával készülhetett ez a kép. Arra tippeltem, hogy a szálak lenből vannak,  a kézi csomózás is biztosnak tűnt számomra. Talán makramézás lehet  mesterfokon?!! :)))
Közben találtam egy videót is alkotóról. Nem tévedtem, de mégis csodálatomat fejezem ki az alkotó előtt.
Micsoda finom aprólékosság.....és  mindezt egy férfi műveli. :)))

11 megjegyzés:

Julcsi írta...

Mesterművek.

Timike írta...

Fantasztikus, nagyon tetszik, életemben nem láttam még ilyet.

Monika írta...

Csodálatos!!!!!!Valamiért nekem a középen levő fa tetszik nagyon,de nagyon,de mind szépséges.Köszönöm,hogy feltetted!

Krizantám írta...

Elképesztően gyönyörűek a munkái!
Ilyenkor döbbenek rá, hogy miért is van és volt számomra szívdobogtató értéke mindig is bármilyen kézzel készült munkának...!
Csodálatos!!! :-)))

Köszönöm, hogy megosztottad velünk!

Szilvi írta...

Hihetetlen tényleg! Az Isten adta tehetség csodákra képes. Köszönjük, hogy megosztottad.

Betti írta...

Ez tényleg elképesztő. Nekem is a fa a legesleg, de bármelyiket szívesen nézegetném a falamon.

Orsi írta...

Ez fantasztikus!!!

Líbuc Nagy Katalin írta...

Köszönet Ilda ezért a megosztásért! Milyen érdekes ez! Ha jól láttam, a férfi jobb keze sérült volt, vagy születéstől, vagy agyvérzéstől, de lényegében mindegy is. Egy fontos: ez adott számára olyan lehetőséget, hogy kifejlessze ezt a csodálatos technikát, és létrehozhassa ezeket a remekműveket. Áldott minden a termtésben. Az is, amiről épp akkor, mikor megtörténik még nem is hisszük.
Tegyük fel, ez a férfi agyvérzést kapott, lebénult a jobb oldal, úgy tűnt, tragédia történt. Ha nem történt volna "tragédia", nem születtek volna meg ezek az alkotások!

Zsófi írta...

Én nem is találok szavakat erre a csodára, micsoda aprólékos és finom munka, le a kalappal!!!!

Zalán írta...

Aztaaa!!! hát nem is tudok szóhoz jutni. Egyébként bemutatkoznék, még nem voltam itt (Isabel blogjának oldalán találtam ezt a blogot, most nézegetem, hova jár. Azt hiszem, ő is csinál csuhédolgokat, azért is kattintottam. De ezek a mesterművek - én mindig csodáltam a zseniket, hát most is megemelem a kalapomat! azt hiszem, láttam egyszer férfi csinálta patchwork takarókat is, hát az is fantasztikus. Nekem ugyan kicsit fura, na de hát nők is csinálnak ma már mindent, amit azelőtt csak mi csináltunk. Kézcsókom!

Artemis írta...

Ha van kedved játszani egy blogdij keretein belül, gyere az oldalamra és nézd meg, miről van szó!